Aktualności
2018-04-16
„SYMFONIA NA SKRZYPCE I DJ-ja”
2018-04-11
"A może Wielkopolska?"
2018-04-09
Wiosenne kwiaty w klasie 1Bs
2018-04-06
Ozdoby wielkanocne.
Międzynarodowy Dzień Teatru
2018-04-06
Urodziny według metody M. Montessori w klasie 1Bs.
Aktualności z dnia 2017-12-11
ŚWIĄTECZNA WYCIECZKA KOŁA TURYSTYCZNEGO DO POZNANIA

Pierwszego dnia grudnia członkowie Koła Turystycznego im. Kazimierza Nowaka, wyjechali na wycieczkę do Poznania. Celem wyjazdu było poznanie sposobów obchodzenia świąt Bożego Narodzenia oraz kontynuacja projektu pt.: „Polskie drogi do niepodległości”. Dlatego po przyjeździe udaliśmy się na Plac Wolności oraz Stary Rynek gdzie znajduje się największy w Poznaniu jarmark świąteczny pełen atrakcji. Zwiedziliśmy również „Wielkopolskie Muzeum Wojskowe”, które jest bardzo ciekawe. Można zobaczyć tu uzbrojenie, mundury, modele samolotów, makiety z pól bitewnych, oraz różne pamiątki wojskowe. W trakcie naszej wyprawy odwiedziliśmy również Międzynarodowe Targi Poznańskie na których odbywały się: Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych oraz Cavalida impreza dla miłośników koni. My też na nią weszliśmy i podziwialiśmy zmagania młodych jeźdźców walczących o trofea w zawodach międzynarodowej rangi. Oglądającym bardzo podobały się konie oraz prezentowane na targach rękodzieło. Braliśmy również udział w warsztatach podczas których, uczniowie wykonali kartkę świąteczną oraz rekordowo długi łańcuch choinkowy. Wszystkim wycieczka bardzo się podobała, tym bardziej że we wspomnianych instytucjach byliśmy po raz pierwszy. Wyjazd wprowadził nas w miły nastrój świąt na które niecierpliwie teraz czekamy.