Aktualności
2018-10-17
"Z muzeum do klasy"- międzyszkolny projekt eTwinning
2018-10-15
Podsumowanie konkursu plastycznego "Kartka dla Solarisa"
2018-10-13
Święto Pieczonego Ziemniaka
[ czytaj więcej ]
Pasowanie na ucznia naszej szkoły
2018-10-10
Europejski Tydzień Kodowania w naszej szkole #Code Week
2018-10-08
Międzynarodowy Dzień Muzyki 2018
Aktualności z dnia 2018-05-18
WYCIECZKA DO KRAKOWA I WIELICZKI

Nasza placówka w tym roku szkolnym po raz drugi, brała udział w konkursie fotograficznym pt.: Uroki naszej okolicy organizowanym przez Zespół Szkół w Wieliczce. Ponieważ dostaliśmy zaproszenie na finał konkursu 9 maja pojechaliśmy z Kołem Turystycznym im. Kazimierza Nowaka na uroczysta galę podczas której ogłoszono wyniki. W wycieczce uczestniczyli uczniowie klasy 7A_s: Weronika Rossa, Malwina Garcon, Daniel Chojnacki, Arkadiusz Nowak, Tomasz Janaszczak. W środę w przeddzień uroczystości niejako przy okazji zwiedziliśmy Kraków. Zobaczyliśmy miejsce spoczynku słynnego reżysera Andrzeja Wajdy i zabytkowy cmentarzu na Salwatorze na który spoczywa. Weszliśmy na Kopiec Kościuszki skąd podziwialiśmy piękne widoki na całe miasto. Dowiedzieliśmy kim był i co robił Tadeusz Kościuszko. Obejrzeliśmy Wawel i Katedrę się tam znajdującą. Odwiedziliśmy słynnego smoka wawelskiego który jak się okazało, niekiedy ożywa buchając ogniem i strasząc przechodzących obok spacerowiczów. Na koniec poszliśmy zwiedzać krakowską starówkę. Zobaczyliśmy największy w Polsce rynek, kościół Mariacki, Kościół św. Wojciecha, Sukiennice i jej wnętrza, pomnik Adama Mickiewicza, Bramę Krakowską, Barbakan i Mały Rynek. Poczuliśmy atmosferę królewskiego Krakowa. Uczestnikom wycieczki bardzo podobały się piękne konie wożące turystów po Starym Mieście. Mimo że nasza wizyta w Krakowie był krótka, to wszystkim miasto się bardzo spodobało. Każdy uczestnik stwierdził że bardzo chciałby tu jeszcze wrócić. Wyjazd był tym bardziej owocny, że aktualnie na lekcjach mówiliśmy o atrakcjach Małopolski. Dzięki wyjazdowi, doskonale udało się nam połączyć teorię z praktyką i na własne oczy zobaczyć wiele miejsc o których mówiliśmy na lekcjach. Następnego dnia pojechaliśmy na finał konkursu fotograficznego do Wieliczki. Jego opis znajdzie się w następnym artykule zamieszczonym na stronach szkoły.