Biuletyn Informacji Publicznej

– Chcę założyć konto eduVULCAN, ale nie posiadałem/am wcześniej dostępu do Dziennika VULCAN. Co zrobić?

Zwróć się do Wychowawcy z prośbą o kartkę z jednorazowym kodem aktywacyjnym do Twojego konta. Znajdziesz na niej wszystkie informacje potrzebne do przejścia procesu aktywacji konta eduVULCAN. Każdy Uczeń i Rodzic powinien otrzymać indywidualną kartkę z jednorazowym kodem aktywacyjnym.

 

Aktualizacja kont Rodzica i Ucznia 

W związku ze zmianami w Dzienniku, każdy Rodzic i Uczeń będzie musiał samodzielnie – zaktualizować swoje konto w Dzienniku. Sugeruję wybrać konto eduVULCAN

Aktualizacja jest możliwa wtedy, gdy w poprzednim roku szkolnym uczeń i rodzic korzystali z dzienniczka elektronicznego. W przypadku Rodziców, którzy chcą mieć dostęp do danych kilku Dzieci, konieczne będzie korzystanie z kilku loginów (odrębny dla każdego Dziecko). Wyłącznie konto eduVULCAN daje możliwość ustawienia własnego loginu (np. adres e-mail) takiego samego dla wszystkich Dzieci. 

Zajrzyj na stronę logowania do Dziennika VULCAN Twojej szkoły!  pomocny link do e-dziennika starej strony naszej szkoły https://uonetplus.vulcan.net.pl/powiatobornicki/022045

Poniżej pomocne filmiki

 

 

Czy potrzebuję kodu jednorazowego do aktualizacji konta?

Kod jednorazowy

Jeśli masz już dostęp do Dziennika VULCAN (w poprzednim roku korzystałeś / korzystałaś z Dziennika VULCAN) nie potrzebujesz kodu jednorazowego do aktualizacji swojego konta.

Kod jednorazowy potrzebny jest jedynie w dwóch przypadkach:

  1. Jesteś Uczniem albo Rodzicem Ucznia, który rozpoczyna w tym roku naukę w klasie pierwszej;
  2. Utraciłeś / utraciłaś całkowicie (tj. nie pamiętasz ani loginu, ani hasła) dostęp do konta w Dzienniku VULCAN.

Jeśli dotyczy Cię jeden z tych dwóch przypadków, zgłoś się do Sekretarza lub Wychowawcy, aby otrzymać kod jednorazowy.